A kevesebb az új több

Csak egyszerűen!

Csak egyszerűen!

Kihívás! Szabadulj meg 100 tárgyadtól 1 év alatt! - A harmadik lista

2014. június 20. - Hujber Tünde

Az első két listámban szereplő tárgyakat mind adományboltba vittem el. De ez nem kötelező, el is adhatod vagy elajándékozhatod őket, vagy egyszerűen a szemétre is kidobhatod azokat, amik odavalók.

Van azonban egy furcsa lehetőség, amiről még nem írtam, és nagyon-nagyon kevés embernek jut eszébe, hogy így szabaduljon meg a tárgyaitól: vidd be a munkahelyedre!

Hoppá! Ha a munkahelyi tárgyakról van szó, akkor akadnak emberek, akik inkább azon gondolkodnak, hogyan tudnák a munkahelyüket megszabadítani ezektől a tárgyaktól, nemhogy még szaporítanák őket. (Hm, azt hiszem, értitek, mire gondolok.)

Igaz, én sem sok olyan tárgyat találtam idehaza, amit bevihettem, de kettő azért akadt. Íme, a 3. listám:

#35 Három darab post-it jelölőcsík. Tudod, amivel meg lehet jelölni lapokat egy paksamétában, ahol a Főnöknek alá kell írnia az adott oldalt. Mi egész sokat használunk ezekből, (éljen a bürokrácia!) nekem pedig itthon nincs rá szükségem, ezért bevittem az irodába.

#36 Egy kupac ajánlottlevél-kísérőlap. Ahány ajánlott levelet én írok magánügyben... akkor inkább legyen az irodában, ott sosincs elég úgysem.

Hát ilyesmiket tudsz bevinni az irodába. Szó lehet még tollakról, gemkapocsról, borítékról, mindenféle irodaszerről, sőt, ha olyan fekvésű az iroda és hely is van rá, felesleges szobanövényt is bevihetsz. Megijedtél ugye, hogy valami értékes vagyontárgyad akarom, hogy odaadd a főnöködnek? :)

Te mit tudnál bevinni a munkahelyedre?

viddbe.jpg

Előzmények:

A felhívás a közös játékra
Az első lista: 1-21
A második lista: 22-34

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszeruen.blog.hu/api/trackback/id/tr946303561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása