A kevesebb az új több

Csak egyszerűen!

Csak egyszerűen!

Kihívás! Szabadulj meg 100 tárgyadtól 1 év alatt! - A második lista

2014. június 02. - Hujber Tünde

A kihívás folytatódik, bár lehet, hogy rögtön az elején lassítanom kell, mivel már az első alkalommal túlléptem a 20%-ot. :)

A héten újabb adományboltokban jártam, ahova az alábbi dolgokat vittem el. (A budapesti és vidéki adományboltok listáját elérheted a blog jobb oldalán látható menüből.)

#22. szemüvegtok
#23. a volt fényképezőgépem USB-kábele. Mivel a gépet ellopták/elhagytam, éppen 1 hónappal ezelőtt (ahogy a másik blogomon írtam), így a kábelre már nincs szükségem.
#24. egy másik USB kábel, amiről nem is tudom, mihez tartozott
#25. karácsonyi műanyag díszszatyor, kb. A5-ös méret
#26. üres füzet 1. osztályosoknak
#28. DVD: Függő játszma, amerikai akciófilm, Stallonéval
#29. zselégyertya (nem hiszem, hogy van a zselégyertyánál undibban kinéző "dísztárgy")
#30. porcelán fenyőfaszoknyás, télapónadrágos és télapó-felsőruhás rénszarvas, aminek a szoknyáján csillag alakú lyukak vannak, hogy a belehelyezett teamécses lángja átvilágítson rajta. Szép volt. :)
#31. textil mobiltartó
#32. 2db gyöngyből fűzött karkötő
#33. 1 csomag bontatlan hajgumi
#34. kancsó alakú termosz. Nem használtam, mert ronda színe volt, és mert az alakja miatt nem fért bele a kirándulós hátizsákomba.

A hordozóeszköz egy konferencián repiajándékként kapott A4-esnél nagyobb papírszatyor volt, amit szintén ott hagytam, de nem számítottam bele a listába.

Tehát a vállalás 30%-a már meg is van! Nem is olyan nehéz ez a kihívás, ugye?

Te hogy állsz?

Előzmények:

A felhívás a közös játékra
Az első lista: 1-21

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszeruen.blog.hu/api/trackback/id/tr616208576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása