Ezt olvastam az Élelmiszer magazin 2014. évi 11. számában (online még nem elérhető):
"A fogyasztók mindig a saját szükségleteiknek megfelelő termékeket és élményeket keresik a vásárláskor. Hozzászoktak ahhoz, hogy folyamatosan új ingerek érik őket, ezért azt a plusz élményt keresik, amellyel kifejezhetik saját személyiségüket, választásukat és elköteleződésüket. Elmosódnak a kategóriák közötti határok, az így létrejött új termékek pedig különös élményhez juttatják a fogyasztót: a paradicsom ízű jégkrém és a tejalapú narancslé csak néhány az újdonságok közül."
Szeretném, ha kommentben jelentkezne az a személy, akinek a saját szükségletének megfelelő személyiségkifejező élmény a tejalapú narancslé. Egyetlen kérdést szeretnék feltenni neki: elköteleződött már a paradicsomízű ízű jégrém mellett, vagy még vacillál?