A kevesebb az új több

Csak egyszerűen!

Csak egyszerűen!

Csomagolóparti 4. nap

2015. április 02. - Hujber Tünde

Hihetetlen, hogy már a 4. napnál tart a Csomagolóparti! Ezen a napon három dolog került elő a dobozokból: a Földrajzi világatlasz, egy zöld filctoll és a "ötletfüzetem". Nem hétköznapi tárgyak!

Már majdnem 10 éve (te jó ég!), hogy lelkes wikipédista vagyok, 2011-ben még a Wikimédia Magyarország Egyesületbe is beléptem. Többszáz cikket írtam már és megszámlálhatatlan szerkesztésem van. Kezdeményezésemre alakult meg a Földrajzműhely a magyar Wikipédián még szintén 2010-ben, aminek a feladata a földrajzi cikkek bővítése, karbantartása, írása. Így hát ezen a 4. Csomagolóparti napon is a földrajzos témában írt új cikkeket böngésztem a wikin, amikor utána kellett néznem az egyik cikk témájának a térképen, ezért kellett elővennem a Világatlaszt. Ez mindig az íróasztalom közelében volt/van, mert gyakran használom.

A ötletfüzetem pedig nem más, mint egy bankos repiajándék, egy keményfedelű jegyzetfüzet, amibe a blogjaimmal (hiszen van egy másik is) kapcsolatos ötleteim, poszttémákat, és egyéb dolgokat írok. Ha te is blogolsz, nagyon hasznos nem csak leírni, de egy helyen gyűjteni az ötleteid, így garantált, hogy nem felejted el őket. Persze írhatod számítógépen vagy okostelefonon is, de én szeretek kézzel írni, sokkal inspirálóbbnak tartom.

A zöld filctoll pedig arra kellett, hogy az asztali naptáramba eltérő, kiugró színnel írhassam fel azokat az időpontokat, amiket a másik blogomon ajánlottam fel azok számára, akik Skype-on keresztül szeretnének velem beszélgetni a lean szemléletről illetve bármilyen, leannel kapcsolatos kérdésről. Igazán kínos lenne, ha ezekre az időpontokra valamilyen programot szerveznék!

Ha szeretnétek, akkor minimalizmus témában is beszélgethettek velem Skype-on. Írj levelet, vagy jelezd kommentben vagy a Facebookon, ha beszélgetnél velem!

Egyelőre tehát még csak alig néhány dolog van, ami előkerült a dobozból, és ez nekem nagyon tetszik. Tulajdonképpen már most elgondolkodtam azon, hogy mire is van nekem ezeken kívül szükségem? Nem sok mindenre... De akkor miért volt mindig tele az asztalom?

csp10402.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszeruen.blog.hu/api/trackback/id/tr577334008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása