A kevesebb az új több

Csak egyszerűen!

Csak egyszerűen!

Csomagolóparti 2. nap

2015. április 01. - Hujber Tünde

A 2. napot a napi események irányították, egészen pontosan egy ügyet kellett elintéznem, amihez nem csak iratokra, de tűzőgépre, ollóra és egy tollra is szükség volt. Ha pedig ezeket elővettem, akkor kellett egy írószertartó is. Elővettem még egy nedvestörlőkendő csomagot számítógéptisztításhoz és egy 100-as csomag papírzsebkendőt. Elég "termékeny" nap volt ez. (Képek a Facebookon)

De felmerülhet kérdésként, hogy miért nem egy komplett, telepakolt írószertartót vettem elő, miért bányásztam ki külön-külön az ollót, a tollat, a tűzőgépet?

Azért, mert a Csomagolópartiban (és a minimalizmusban) éppen az a lényeg, hogy mindig csak azt használod, azt veszed elő, amire szükséged van. Ha írni akarsz, akkor egy (1) tollra van szükséged, tehát 1 darab tollat kell elővenni a dobozból. Ha papírokat kell összetűzni, csak akkor veszed elő a tűzőgépet, és ha vágni akarsz, csak akkor kell az olló. Most, a 2. napon semmi szükségem nem volt mondjuk celluxra, ceruzára, radírra, kiemelő filcre, így ezeket nem vettem elő.

Ugyanez a gondolatsor volt érvényes az 1. napra. Akkor az asztali naptáram került elő a dobozból. Elővehettem volna már akkor a tollamat, hiszen nyilvánvaló, hogy előbb-utóbb szükség lesz rá, de éppen akkor nem volt rá szükség, ezért nem vettem elő.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszeruen.blog.hu/api/trackback/id/tr297325584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása