A kevesebb az új több

Csak egyszerűen!

Glamour-napok egyszerűen

2015. április 10. - Hujber Tünde

Most hétvégén lesznek a Glamour-napok. A Pénzcentrum cikke szerint ilyenkor nagyobb az akcióban részt vevő üzletek forgalma, mint karácsonykor. Megtelnek a plázák parkolói és a boltokban sorok kígyóznak a pénztáraknál. A cikkben arról is olvashatunk, hogy mire figyeljünk ilyenkor, nehogy becsapva érezzük magunkat az önfeledt vásárlás végén. Hasznos olvasmány. De sajnos a legfontosabb figyelmeztetés, jó tanács kimaradt belőle.

Ez pedig úgy hangzik: ne vedd meg azt, amire nincs szükséged.

Biztos vagy benne, hogy neked pont most van szükséged még egy blúzra? Egy új táskára? A legújabb sminkkészletre? Pont most, amikor Glamour-napok vannak? Ha a válaszod igen, akkor mázlista vagy, és én egyenesen felszólítalak, hogy használd ki, hogy pont most, amikor szükséged van ezekre a holmikra, tartják a Glamour-napokat!

De ha nem vagy benne biztos, ha csak azért vennél új blúzt, táskát és sminkkészletet, mert most őrülten akciósan hozzájutsz, akkor jussanak eszedbe a terveid, céljaid. Valóban annyira fontosak ezek a tervek és célok? Vagy egy őrülten akciós táska még fontosabb? Mennyivel visz közelebb a célodhoz az új táska? Mennyivel térít el a célodtól az új táskára feleslegesen kidobott pénz?

És ha nem hiszel ezekben a fenti kérdésekben, akkor ezt a legutolsó kérdést tedd fel magadnak: tényleg boldogabb leszek ettől az új táskától?

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszeruen.blog.hu/api/trackback/id/tr597355360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Irbisz 2015.04.10. 13:19:29

Szia, egy nagyon fontos dolgot megint kihagytal a szamitasbol: az emberi pszichet. A mai fogyasztoi tarsadalom hatasa es a birtoklasi vagy alol nagyon keves ember tudja magat kivonni, igy a most Tied lehet -x % arelonnyel feliratok vonzereje akkora (ami parosul az ahitott divatos rucikkal, taskacskakkal stb), hogy logikus a karacsonyit meghalado forgalom.
Az emociok, erzelmek hatasa oriasi, az esz es racio meghatralni kenyszerul ha valami cool holmit jokora engedmennyel lat az emberfia, vagy speciel most Glamour-akciorol leven szo, inkabb lanya :)

Hujber Tünde · http://7veszteseg.blog.hu 2015.04.10. 14:10:05

Igazad van, de én pont erre az emberi pszichére akarok hatni. Ugyanis semmilyen törvény nem mondja, hogy az észnek kötelező meghátrálnia az érzelmekkel szemben, sem azt, hogy az emberi pszichére CSAK reklámokkal lehet hatni. Vagy ha igen, akkor nem mindegy, mit reklámozunk. Én például most azt, hogy ne dőlj be a reklámoknak. :)