A kevesebb az új több

Csak egyszerűen!

Csak egyszerűen!

Csomagolóparti 11. nap

2015. április 12. - Hujber Tünde

Igen, amikor partizunk, előfordul, hogy annyira magával ragadnak az események, hogy nincs idő a dokumentálásra, csak a partizás van. Így jártam én az elmúlt napokban.

Rögtön a Csomagolóparti 11. napján (ami csak 3 napnyira van a végkifejlettől), az történt, hogy telepakoltam az íróasztalom. Szerencse, hogy senki nem látta, de az is szerencse, hogy akkor sem lett volna baj, ha látja, mivel kizárólag szakirodalommal volt tele. Viszont ezt mégsem dokumentálhattam, mert a szakirodalom tulajdonsága az, hogy alapesetben a könyvespolcon van, az arra kijelölt helyen, és munka után oda is vándorol vissza. Tehát bár szükség van rá, mégsem az íróasztalom környékén tárolom.

Felmerülhet, hogy ha szakirodalomra van szükségem, ráadásul időnként 4-5 könyvre is egyszerre, akkor miért nem az íróasztal környékén tartom őket? Ennek egyszerű az oka. Gyors válaszok (pl. pontos definíciók) keresésére ott az internet. Bonyolultabb válaszokra, idézetek, ábrák kereséséhez van csak szükségem a szakirodalomra, ezért tartom őket külön nekik szentelt könyvespolcon.

Viszont ez azt is jelenti, hogy ezen a napon sem volt semmi szükségem semmire a dobozokból. Lehet, hogy még annál is minimalistább vagyok, mint gondoltam?

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszeruen.blog.hu/api/trackback/id/tr587360904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása