A kevesebb az új több

Csak egyszerűen!

Csak egyszerűen!

Kihívás! Szabadulj meg 100 tárgyadtól 1 év alatt! - A negyedik lista

2014. december 03. - Hujber Tünde

Természetesen nincs vége a kihívásnak, bár sok hónap kimaradt, de csak a blogon, mert azért zajlottak az események, csupán a dokumentálás maradt el. De messze még az év vége, és szerencsére jön a karácsony, amikor nagyon sok felesleges holmitól lehet megszabadulni.

A negyedik listám vegyes. Vannak dolgok, amiket adományboltba vittem el, vannak, amit eladtam apróhirdetési oldalon, van, amit elajándékoztam, van, amit bevittem az irodára.

Lássuk hát a lista folytatását.

#37 - #52. Nem kevesebb, mint 16, kisebb-nagyobb, használt és bontatlan (!) gombolyag kötőfonalat vittem el egy adományboltba.
#53 - #54. 2 pár sosem használt cipőtől egy online hirdetési oldalon szabadultam meg (így még egy kis pénzt is kerestem. Senki nem mondja, hogy minden felesleges holmit kötelező ingyen odaadni másnak)
#55 - #60. 6 darab könyv szintén adományboltban végezte.
#61 - 62. 1 flakon, korábban ajándékba kapott literes kiszerelésű habfürdőt odaadtam egy barátnőmnek, valamint egy szintén bontatlan tégely kézkrémet is.
#63 - 66. 4 üveg illóolajat bevittem az irodára. Jól jön ott is egy kis illat!

Tehát már "csak" 34 dologtól kell megszabadulnom, hogy teljesítsem a kihívást. Van még jó pár cuccom fent az olx-en (ha esetleg venni akarsz valamit), van még elajándékoznivalóm is, sőt úgy látom, még a házunk előtti szemetesekben turkáló hajléktalanoknak is jutni fog ez-az.

Te hogy állsz?

Előzmények:

A felhívás a közös játékra
Az első lista: 1-21
A második lista: 22-34

A harmadik lista: 35-36

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszeruen.blog.hu/api/trackback/id/tr666929103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása